Ce cadou ii faci?

In una din zilele ce au trecut, am revenit la o chestie care nu o data mi-a dat mari batai de cap (acu mergea vorba de un foarte bun prieten). Situatia se prezenta in felul urmator: dupa 4 ani in care nu se mai vazuse cu o “veche” prietena (acum, simtindu-si lipsa si patrunzind mai adinc in sensul relatiei dintre ei, isi “declarau” dragoste), prietenul trebuia sa mearga sa se intilneasca cu domnisoara. Avind in vedere secolul dezvoltat in care ne aflam, nu se punea problema care va fi reactia lor cind se vor intilni fata-n fata dupa atita amar de vreme (skype-ul si mess-ul – salvatori!) sau alte chestii… problema se punea ce cadou sa ii cumpere (pentru a face o imagine buna si a o impresiona)… Spun problema, caci nu o zi s-a tot gindit la ce si cum sa ia…

surpriseFaza m-a pus pe ginduri. Suntem (baietii) pusi pe fapte mari atunci cind vine vorba sa ii cumparam cadou, mereu din dorinta de a ne da mari si a impresiona. Nu intotdeauna am crezut asa, dar e metoda nu prea eficienta. In marea majoritate a cazurilor e mai bine sa fii asa cum esti tu in fiecare din zile, pentru ca atunci cind faci ceva iesit din comun, sa exclame “wow, nu stiam ca poti fi asa!” sau alte ginduri. Experimentind faza cu impresionatul, la cea mai mica greseala “cum ai putut, nu am crezut ca esti in stare de asa ceva?”… In fine.

Ma intreb de la “primele” 🙂 mele “femei” (fete), ce isi doreste cu adevarat o fata (femeie)? Raspunsul nu l-am gasit inca si il astept in continuare, dar am inteles chestii care nu functioneaza si ce nu e bine sa faci. De aci ar rezulta ca “ce ramine” ar functiona. Nu. Depinde de caracter, moment, situatie, ocazie…

In dorinta de a-l ajuta pe amic (sincer, sa am si eu citeva minute mai libere), am apelat la citeva prietene, carora le-am descris exact situatia. Rezultatul nu m-a surprins, dar a relevat ceva ce e greu de inteles pentru multi. Asadar, toate au mentionat in primul rind ca-si vor ceva simplu si frumos (nu ca nu le-ar placea chestiile pompoase, dar e mai aproape de suflet). Apoi majoritatea au optat pentru o floare, un buchet sau ceva compozitii florale, dar sa vina din inima si cu un cuvint cald si dulce…

Raspunsul nu ma multumeste. Mereu asa se zice, mereu asta isi doresc fetele si mereu ramine o taina. Totusi, ce isi doreste o fata cu adevarat de la un baiat? Care ar fi cadoul perfect pentru Ea? Exista el…?

P.S. Pina la urma, amicul i-a luat ceva simplu (ceva ce s-a gindit ca i-ar face o surpriza) – o rama in care mai tirziu avea sa puna o poza cu ei doi in timpuri de demult trecute… Pe cit de reusit e cadoul si cit de buna este ideea, nu stiu. Ramine la discretia voastra sa stabiliti. Cert este ca imi spal miinile (nu mi-am asumat riscul sa il sfatuiesc, din moment ce eu singur as iesi la drumul mare sa intreb…)!

P.P.S. Vine 1 martie, 8 martie, ziua EI…

4 Responses to Ce cadou ii faci?

  1. Oxana says:

    Ion, uite la ideea cu rama nu m-am gindit 🙂 dar pina pe 8 martie, mai este mult…asa ca inspiratie la cadouri ingenioase . 🙂

  2. Xpress Ψ-on says:

    Da, Ion, 8 Martie e o mare sărbătoare. Nu numai a femeilor, ci şi a noastră, a bărbaţilor. Ce ar rămîne din Om dacă femeia şi bărbatul ar fi separaţi?
    ***
    Mulţumesc mult pentru avalanşa de comentarii constructive pe http://ionurusciuc.wordpress.com/ , un blog care a apărut din curiozitate.
    Fidelitatea se răsplăteşte! Mai revin, ca oaspete nepostit, pe jurnalul tău. Salutări! 🙂

Leave a Reply

