100 de comentarii frumoase despre Moldova. Lasi si tu unul?

Moldova mapIn ultimul timp apele in care ma aflu nu sunt ale mele. Nu stiu care este explicatia, dar fiecare zi se transforma intr-o lupta care incepe din momentul in care ma trezesc si imi simt febra incolacita pe muschi si se termina seara, cand privesc cum luna alearga indiferenta pe cer, in timp ce gandurile mele sunt la familie, casa, sat, tara…

Moldova a suferit prea multe in ultimul timp. De prin 1812 in special. Desi nici pana atunci nu a avut parte de o situatie roz. Ma intreb daca a meritat si va spun ca nu. Moldova si cei care populeaza acest spatiu nu merita ceea prin ce trec! De aceea m-am saturat. Nu zic de mizeria care este, nu zic de faptele si nelegiuirile care se produc. Sunt satul de astea, uitati-va, pana in gat! Mai e putin si imi trece peste nas si nu voi putea sa respir. Iar apoi sa nu mai vad nimic. De asta ma apuca groaza, unii deja nu mai vad nimic…cetatea soroca

Sunt sleit oarecum de puteri. Am vointa sa lupt, dar puterile fug de mine cand am nevoie de ele. Pe fiecare site pe care intru se vorbeste de alegeri, de probleme, de conflicte, de comunisti si de o Opozitie care mai are de urcat 15 trepte (vedeti analizemd.blogspot.com), de crime, accidente, din nou despre comunisti, despre partide, etc, etc, etc, etc… M-AM SATURAT!!! Unde sunt lucrurile frumoase prieteni? Oare in timpul campaniei electorale este interzis de a vorbi despre ceva frumos? Unde sunt lucrurile care ne-au consacrat in lume? Nu se mai fabrica vinuri? “Bucuria” s-a desfiintat? Probabil Orheiul Vechi a fost sters de pe harta… Intrati si voi pe toate site-urile din Moldova si veti vedea. Au disparut lucrurile frumoase din Moldova?

Nu cred ca au disparut. Despre unele se stie, dar nu se vorbeste; despre altele nu se stie, dar trebuie cautate. Stam si asteptam sa o faca cineva pentru noi?

Va propun sa scrieti 100 de comentarii frumoase despre Moldova. Comentarii cu adevarat frumoase, care ne-ar face sa zambim, sa ne luminam la fata si la suflet. Comentarii in care nu vreau sa citesc injuraturi gen comunisti, voronin si altele de genu. Nu vreau politica, crima si coruptie. Nu vreau detalii depsre fotbalisti care refuza sa vina la nationala sau idei depsre babele incapatanate din piata din Balti care stiu numai sa scuipe seminte si sa se uite ca la o jigodie la tine cand i te adresezi in limba stramosilor tai. Vreau 100 de comnetarii frumoase, ganduri venite din suflet.

Moldova este frumoasa! Nu incercati sa-mi confirmati contrariul pentru ca nici nu voi sta sa ascult. Moldova este frumoasa si sunt inca multe de spus la acest capitol despre plaiul mioritic dintre Prut si Nistru…

100 de comentarii frumoase despre Moldova. Lasi si tu unul?

43 Responses to 100 de comentarii frumoase despre Moldova. Lasi si tu unul?

  1. Dymitryos says:

    Moldova este Patria Mea!!!
    Este pamantul care m-a tinut in palme pana am iesit in lume, este leaganul in care am auzit cantecul dulce al limbii romane, pe care il repet pana in prezent, este ciorchinele de poama in care se oglindesc locuri de o frumusete deosebita, locuri care cresc si in sufletul meu si pe care le iau oriunde in lume: Orheiul Vechi, Cetatea Sorocii, perlele naturale – cele 5 rezervatii, calmul si bunatatea oamenilor, traditiile si obiceiurile care te lasa fermecat.
    Asta este Moldova! Asta e Patria Mea!

  2. Ivan Goncearuc says:

    N-am sa-ti scriu despre Moldova, ci despre dependenta de viata. Tre sa fii exact cum scrii tu in ultimile articole si vei ajunge acolo unde iti doresti.

  3. Ψ says:

    Moldova mea, Moldova mea,
    Ca un strugure de poamă
    Stai pe harta Uniunii!!!

  4. gindulmeu says:

    Moldova o bucată de pămînt cu oameni minunaţi şi curaţi în suflet, oameni ce au întîmpinat dealungu anilor o mulţime de greutăţi dar au trecut de ele cu bine, aşa va fi şi de data aceasta…
    vom învinge greutăţile

  5. Corina says:

    Moldova este deja o parte din mine care ma dezamageste. Sufar. Trist.

  6. Mihai says:

    6. Moldova este stâlpul cultural al patriei române.Cei mai apreciați autori sunt cei din Moldova,cel mai apreciat român al secolului 19 este din Moldova(Alexandru Ioan Cuza),marele Basarab I a purtat un nume moldav.

    • Dymitryos says:

      Mihai,
      cum spunea si LostSoul, asteptam 100 de comentarii despre Moldova din care vin, adica aia “republic of”. Are si Basarabia meritele ei, nu neg, dar nu este un stalp cultural al Patriei Romane…

  7. LostSoul says:

    no 6 : moldova aia romaneasca … aici e vb de rep moldova…

  8. Republica Moldova este o tara care nu merita sa i se intample ce i s-a intamplat , dar daca nu era asa frumoasa , nu mai era atat de ravnita !

  9. Corina says:

    E ravnita rau, Moldovioara noastra. O iubesc si ma doare.

    • Dymitryos says:

      Corina,
      trebuie sa cad de acord cu RomaniaInedit: daca nu era atat de frumoasa, nu era atat de ravnita! Bine, poate exageram un pic, dar Basarabia, ca si toate teritoriile romanesti care au fost atacate cu toate mijloacele, demonstreaza cat de mare e valoare unei palme de pamant romanesc…

  10. AlinaF says:

    Este un paradox. Acest picior de plai si gura de rai ma tine captiva si ma atrage atit de mult incit as fi in stare sa indur toate cite s-au intimplat si cite se vor mai intimpla pentru sentimentul sfint si plapind, dulce si induiosator de a ma simti ACASA. Iata de ce Moldova pentru mine este cea mai frumoasa tara din lume. Pentru ca nicaieri in alta parte nu mai pot simti acest sentiment si nici un loc in lume nu imi poate crea aceasta senzatie.

  11. ionel says:

    Moldova este un taram romanesc care de-a lungul timpului a dat oameni de valoare si da si acum.Nu ma refer la marii artisti consacrati sau la ceva dragoste din tei, ci ma refer in principal la oameni ca cei ce scriu aici, la oameni care nu sunt indiferenti si iau ATITUDINE fata de ce se intampla.

  12. Marius C. Popa says:

    ” Aveam o tara scumpa si mandra, aveam si iarasi vom avea, VOM AVEA, dusmanul care astazi rade va tremura, privind la EA ” Basarabia a fost, este si va fi pamant romanesc. Asa sa se cladeasca gandirea noastra, prin memoria milioanelor de romani care au murit pentru un vis:Romania Mare-Patria Mama. Respect si multe salutari de la un frate din Ardeal.

    • Dymitryos says:

      Va multumesc tuturor care ati postat comentarii! 2 zile nu am scris nimic pe blog in speranta ca va lasa cineva macar cateva randuri. Sperantele mele s-au adeverit. Am putut (desi nu 100) sa lecturez cateva comentarii, comentarii optimiste, lirice si pline de profunzime. Moldova se mai prezinta si asa, asa cum am reusit sa o descriem impreuna…

      Basarabia – pamant romanesc!

  13. Rares Morar says:

    Moldova…sora Romaniei pe care abea apuc sa o vizitez 🙂

    • Dymitryos says:

      Rares,
      esti binevenit oricand. La turism fiind, iti pot asigura o organizare ca lumea si o vizita frumoasa peste Prut. Insa!: nu sora, fiica Romaniei… 😉

  14. Eugenia says:

    Am o casa ca’n povesti, si aceea e Moldova! 🙂

  15. Pingback: Am o casa ca’n povesti… « Un Zimbet In Formare

  16. irka2stardust says:

    nu ştiu ce-mi place în Moldova… idee nu am ce e frumos în apusul ăsta care-ţi ia răsuflarea, un apus ce se întinde pe juma’ de orizont, un fel de curcubeu de sute de miliaone de nuanţe…
    şi nici nu ştiu ce-i cu cerul ăsta în nopţile de vară… de unde atâtea stele? e vreo anomalie, ceva…
    da’ luna? o lună nebună, o lună ca o ciocolaă învelită în folie aurie, ca o monedă, ca în copilărie.. mai ţineţi minte?
    af, aş mai spune mule, da’ mai bine să veniţi singuri să vedeţă….

  17. marc says:

    Vrei o sursa alternativa de venit ? Bineinteles ca da , un ban in plus nu strica si cand te gandesti ca trebuie doar sa stai cateva minute in fata calculatorului. Pai e simplu , trebuie sa completezi chestionare online si sa dai invitatii . Fiecare chestionar completat aduce automat un numar de puncte. Un chestionar completat iti aduce 5 puncte(5 ron) . n momentul acumularii a 100 de puncte (100 RON), banii sunt livrati in termen de 30 de zile prin mandat postal la adresa specificata in formularul de inscriere. Pt mai multe detalii : marc_anthony_2007@yahoo.com . Nu costa nimic , doar cateva minute pe zi.

  18. Leanka says:

    Patria este in inima fiecarui om,
    iar ajungind departe de Moldova, intelegi cit ea pentru tine inseamna

  19. Moldova trebuie sa fie frumoasa, prea multi oameni frumosi cunosc din Moldova! Sa ne traiasca !

  20. altcersenin says:

    sigur, ca e frumoasa Moldova, chiar si prin toate cate a trecut si cate a suferit. Relieful ei deosebit cu vai si dealuri, sate inconjurate de codri, mosteniri din timpuri stravechi cum ar fi Cetatea Soroca… am reusit sa-o vizitez cu o luna in urma; m-a impresionat atat de mult ca i-am facut o sumedenie de fotografii si i-am dedicat un artcol 😉

  21. mica says:

    stai cati spun….o tara sarantoaca…shi cu nic in trinsa un adewarat pustiu iaca asta ii moldova me…

  22. maria says:

    moldova este tara in care ne-am nascut si am copilarit,unde am spus primul cuvint.Oriunde nu ne-am duce ne amintim cu placere de clipele frumoase petrecute in tara natala!
    Acasa
    Oriunde mas duce mie dor de casa
    De graiul de limba frumoasa
    Mie dor de tot ce ma-nconjoara
    Si de dulce tara natala
    De mama si de tata
    De sora si frate
    De prispa casei parinteasca
    Si de cine ma asteapta.

  23. serhio says:

    Moldova – Teritoriul intre Carpati si Nistru, unde traiesc agricultori atat de destepti, incat sunt cei mai saraci din Europa.

  24. elena says:

    ce să spun …..nimik din această ţară………..sărantoacă un leu de rîs nu au oamenii …………ha ha ha…….

    • Maria says:

      Inainte de a spune ceva urit la adresa acestei tari,trebuie sa te gindesti ca nu acest pamint e vinovat ca oamenii sunt saraci, dar conducerea care au dus-o la aceasta stare.

  25. fgvh says:

    Nu a meritat tara noastra toate cite i se intimpla,probabil asta e soarta …sintem invatati sa ne ridicam din genunchi si sa traim pentru un viitor mai bun,viitorul copiilor nostri. Meritam tot ce e mai bun si o sa avem, stiu, putin mai avem de indurat…

  26. Alexandru says:

    Moldova este tara in care m-am nascut si in care locuiesc.Chiar daca este o tara saraca din punct de vedere economic cit si politic este locul in care traiesc toate clipele minunate alaturi de cei mai dragi prieteni,parinti,bunici.

  27. Mia says:

    Încărcată de o istorie zbuciumată, Moldova este o ţară care şi-a câştigat demnitatea prin lupte şi războaie.

  28. nicoleta says:

    moldova gura de rai tu esti un mediu in care mam nascut

  29. ade lina says:

    Moldova este patria străbunilor mei, dar şi locul în care mă simt cel mai bine. Pentru mine, Moldova reprezintă şi va reprezenta pentru totdeauna Acasă. Indiferent de zările spre care mă vor purta paşii, patria mea, Moldova, va fi mereu în inima şi în sufletul meu.

  30. ion says:

    moldova este acoperit cu culori de vis

  31. sasa says:

    cite sunt?

  32. Никита says:

    Ce are Moldova cu Rumania&

  33. ,,, says:

    Moldova-sufletul meu deschis.

  34. Carolina says:

    Moldova a fost si va ramîne o țara deosebită,pentru că dincolo de :criză,escrocherii,si corupție ,se ascunde o țara frumoasa,dotată cu obiceiuri si tradiții frumoase,cu oameni minunați ,și cu o cultură aparte .

Leave a Reply

