Mesaj de adio

Cred ca uneori, pt a intelege lucrurile mai bine, atunci cand nu ai nici o cale de iesire si cand dai cu capul in bara sau peretii zidurilor te strang incat ti se taie respiratia… o iei de la capat. Arunci moneda si te uiti pe verso. Schimbi piesa. Intorci fila… In Moldova se linge aceeasi fila ingalbenita cativa ani la rand. Vin haite de lupi cu parul schimbat, dar cu aceleasi naravuri. SI chestia se repeta din 90′ incoace. Pacatul cel mai greu este ca de suferit in aceasta ecuatie fara de solutii are numai omul de rand: taranul care isi duce animalele la camp, femeia care coace painea alba pe vatra, copiii ce cresc in praful drumurilor. De mic copil am stiut lucrurile astea si cu tristete remarc ca in doar o frantura de ani din ceea ce numim traditie, agro-turism si alte chestii ascunse sub pseudo-denumiri, se alege praful.

Ieri parlamentul a mai efectuat un joc politic. In timp ce in tarile cu un cuvant greu de spus se pun la punct planuri-anticriza, in Moldova se joaca de-a politica. Ca niste copii la gradinita in nisip. O politica de care am ajuns sa-mi fie sila. Lucrurile petrecute in ultima perioada au curs ca niste picaturi intr-un pahar care s-a umplut. Am luat hotararea ferma ca de azi inainte nu mai scriu nimic legat de Moldova, de politica imatura de acolo, de incompetenta politicienilor, de voronin si gasca sa pt ca de asta se ocupa cu succes cei de la unimedia. o sa-mi feresc propriile-mi priviri, cele ale prietenilor, cele ale copiilor si nepotilor mei de mesajele inca pline de cancer comunist in ele de pe acest site. Oameni care s-au nascut talente si au murit sperante. Aparuti initial ca aparatorii luminii, s-au stins la fel de subit precum un apus de soare. Datorita lor s-a ajuns astazi sa avem comunismul inca in viata, datorita lor se intampla lucruri care s-ar fi stins demult in negura vremii si oamenii ar fi fost linistiti. Acolo unde i s-a cerut sa de-a proba de cei 7 ani de acasa si cultura si nivel de inteligenta, unimedia a esuat. Vorba aia, au intarziat la bal. Au scapat trenul.

De azi inainte nu o sa ma mai leg de organizatiile de moldoveni din Romania si de iubirea ascunsa dintre ele. Nu merita atata atentie si oricum, toate se reduc la un teatru politic si un joc de copii. Fiti fericiti, aveti mesajul meu de pace si iubire in suflet si binecuvantarea mea sa faceti ce vreti. Aderati in tot felul de ligi si iesiti din ele cand vreti (Craiova vad ca a parasit lsbr-ul… sau ma insel?). Vorba unui intelept, pace si iubire-n tara!

Ploaia isi lasa aripile frante peste orasul adormit prin felinare obosite. Ieri a murit Andrei Savciuc…

3 Responses to Mesaj de adio

  1. Eugenia says:

    cit de tare mi-e sila deja de jocurile astea murdare…:((
    ma uit si nu pot sa cred, cum in jum de an s-au schimbat rolurile…daca pina acum Turcan tipa in gura mare “Noi avem al 61-lea mandat…noi l-am cuparat.”, se pare ca Ghimpu i-a luat microfonul: “Noi avem o strategie care o sa ne permita sa alegem seful statului”…eu si multe alte exemple…fuuu…mi-e greatza! 😦

    Cit despre Moldova, draga, sunt atitea lucruri frumaose aici, in tarisoara asta a noastra…nu te limita la politica murdara de aici…pacat ar fi sa mai pierdem un talent (vorbesc de tine) 🙂

    Ai grija…eu iti urmaresc blogul, si daca vad numai Fotlbal ,Becali ,etc…sa stii ca chiar o sa ma plictisesc…:))

  2. NeaGoe says:

    🙂 Ma bucur sa vad din nou cuvintele tale colindand acest spatiu… Sportul face parte din viata mea si in ultimul timp mai pun si articol de acest gen, dar in ceva timp blogul o sa treaca prin schimbari care nu se vor radicale, ci mai mult de aspect, continut si mesaj. Mersi de fidelitate!

  3. Eugenia says:

    Draga, eu apreciez ca tu iubesti Sportul si ca depui suflet in ceea ce iubesti, dar imi placea foarte mult cind combinai tot felul de subiecte pe lunga Fotbal, aici, pe blog. 🙂
    Anyway, succes. Si daca nu comentez, nu inseamna ca nu urmaresc. Doar ca, cum am mai spus, Fotbalul- ne maio…:D
    Eu, totusi, am sperat ca vei comenta ceea ce am scris eu in afara de Fotbal, stii tu, tema mea dureroasa…;)

Leave a Reply

