24 ianuarie

Ziua de ieri a început ca de obicei. În ceață. Am mers la Sala Sporturilor unde am transmis live pentru Privesc.Eu conferința de presă premergătoare meciului de baschet U Mobitelco – BC Timișoara. Nu mă întrebați de ce am preferat acest eveniment în dauna manifestațiilor organizate în centrul Clujului cu ocazia zilei de 24 ianuarie.

Am revenit acasă și m-am delectat cu un prânz preparat de mine după rețeta părinților (e acea iluzie ciudată când mâncarea ta parcă mai are puțin până când va fi la fel de gustoasă ca a mamei).

Apoi am mers în Cimitirul Central din Cluj unde am filmat pentru AV Media School (prima vizită în cimitir – rușine să-mi fie, știu – după 5 ani de Cluj). Noroc cu ceața care s-a ridicat și a mai alungat din senzația de tremurici și răceală – mulțumesc Radu și Ciprian pentru răbdare).

Seara am mers la teatru la spectacolul “Zbor deasupra unui cuib de cuci” (drăguț… frumos chiar, recomand!) cu Marius (mulțumesc pentru invitație), iar noaptea am mers la film: “Django Unchained” (știe Tarantino ce știe) împreună cu Mădălin (mulțumesc pentru invitație). Și da, încep tot mai serios să mă uit la filme prin prisma cum sunt făcute decât să mă las cumpărat de efecte.

A fost o zi frumoasă pe care am petrecut-o într-un mod plăcut. Mi-am dat seama că dorințele, chiar mici fiind, dar care pun punctul pe “i” la momentul potrivit într-un mod oricât de fantezist n-ar părea, bat rutina, pustietatea și pragmatismul cotidianului. Nu e nevoie decât să vrei și mai departe știți și singuri cum sare Universul să vă ajute să vă duceți treaba la bun sfârșit. Important e să te simți bine și să încerci să înveți din fiecare lucru câte puțin. Să furi câte ceva din fiecare chestie. Iar oamenilor care mi-au marcat ziua de ieri anume pentru asta le mulțumesc: că m-au lăsat să fur câte ceva de la ei. Cu nesimțire. Fără să-mi ceară ceva în schimb. Și le mai mulțumesc pentru că (virgulă – pentru evitarea cacofoniei) cred în mine că nu voi risipi în vânt/van ceea ce le-am furat.

Și da, nu am avut nevoie de 1 milion de like-uri pentru a face asta.

Leave a Reply

