Chestii care inca ma sufoca

Aseara a binevoit Dumnezeu ca peste Cluj sa se mai astearna o frumusete de ploaie. Zic frumusete caci nimic nu e mai frumos sa mergi prin parc, pe malul unui lac pe care danseaza undele noptii, in adiere de vant si sopot de frunze, la lumina unui cer brazdat de fulgere. Zic frumusete caci nu e nimic mai frumos sa alergi prin ploaie. Mai ales daca nu esti singur…

Dupa o alergare de rezistenta printre stropii violenti care loveau pamantul, am ajuns in camin, unde am imbratisat indragostit o cana de ceai, a carei caldura m-a facut sa uit racoarea de afara si raceala unei ploi care s-a orpit in momentul in care toata lumea era ascunsa deja. Bineinteles, m-am pus la laptop. Pe mess.

LunaPrimesc un mesaj: “Noteaza-ti în calendar! Oriunde te vei afla pe 27 august 2009 la 00:30 (miezul noptii), nu uita să ridici ochii spre cer. Vor fi două luni pe cer. Planeta Marte va fi cea mai strălucitoare pe cerul înstelat şi va fi la fel de “grasă” ca luna plină. Marte se va afla la 34,65 milioane de mile faţă de Terra. Evenimentul se va mai produce în anul 2287. Împarte această informaţie cu prietenii tăi pentru că nimeni în viaţă azi nu va mai vedea fenomenul a doua oară.

Hm, interesanta chestie, m-am gandit. DAR:
– niciodata nu imi notez nimic in calendar: ce are sa se intample se intampla, iar daca am ceva de facut, ma stradui sa tin minte sa fac;
– oriunde m-as afla? Si daca sunt in Moldova, sarbatorind Independenta statului meu (independenta, nu totalitarismul!) tot o sa vad acest fenomen?
– nimeni nu va vedea fenomenul a doua oara… De ce? Din simplul motiv ca atunci nu vom fi niste simple movilite de pamant, de care vor uita cu totii pentru totdeauna…

Deci: avand in vedere acest mesaj, eu va recomand o chestie si mai faina! Pana pe 28 iulie, oriunde va veti afla, cei care nu sunteti in Moldova veniti pe palma de pamant dintre Nistru si Prut, si impreuna cu cei care sunt deja, admirati regimul aproape dictatorial (spun asta sa nu se supere mai marii, ca i-o apuca durerea de inima) pentru ultima data! Dar va rog sa o faceti pana la orele 23:00 sau chiar mai devreme, pentru ca dupa caderea noptii va veni a doua zi, cea de 29 iulie, una de renastere natioanala, de confirmare a Independentei si Democratiei. Daca faza cu luna se va repeta peste vreo 200 de ani, comunisti intre Prut si Nistru nu vor mai fi!

Voi, asa, ca fapt divers, nu v-ati saturat de comunisti? Recunosc, m-am saturat si eu, dar as vrea sa ii vad pentru ultima data cand se cred ca ne conduc mintile, dorintele si gandurile, pentru ca sincer, as vreau sa ii vad pe Stalin, Lenin si altii de genu care si-au batut joc de pamantul pe care m-am nascut de bunicii si rudele mele! Asa, sa le dau o palma…

Iar mai apoi desigur ne vom uita si pe 27 august. Ca sa fie toata lumea multumita. Ca sa fim noi fericiti.

2 Responses to Chestii care inca ma sufoca

  1. Mihai says:

    Chiar amuzant modul în care ai transpus mass-ul.Sper și eu să nu mai fie comuniști între Prut și Nistru dar nu pot să nu mă îndoiesc.Dacă vedem PCRM cu peste 50% și ne întrebăm iarăși “unde-am greșit?” ?Eu trebuie să văd ca să cred,fiindcă n-am fost niciodată acolo și nu știu situația.Numai disperarea cu care comuniștii tratează subiectul îmi spune câte ceva.

  2. Jenika says:

    Si peste ani, cind iti va aparea scleroza ce o sa faci? ;))
    Stii, nici eu nu-mi notez, dardeseore se intimpla ca memoria ma da de gol, si de fiecare data cind se intimpla asta imi zic ca de luna viitoare imi notez totul. Si totul merge asa cum a fost pina acum. 🙂
    Cit despre evenimentul din 27 august, wow, chiar mii interesant cum va fi si daca va fi.

Leave a comment