despre alimentație

Cea mai mare victorie a ultimelor câteva zile bune este reluarea respectării micului dejun. Este și cea mai mare lecție practică pe care am tot auzit-o din copilărie încă (cea mai importantă masă din zi), dar pe care o aplic cu seriozitate abia acum. Și care și-a intrat în deplinătatea drepturilor și își primește binemeritatul respect abia în al cincilea an de studenție.

Am fost un copil destul de năzbâtios la capitolul mâncare, iar mama îmi spunea că dacă nu termin micul-dejun, nu mă lasă să merg la școală. Fiind la vârsta în care iubeam cealaltă față a școlii, cedam într-un sfârșit, iar cu 8 minute înainte să înceapă prima lecție, terminam deja. Nu înseamnă că mă alintam la mâncare, dar în timp am realizat că nu am pus preț pe lucrurile potrivite, atât de aproape de mine și atât de firești și de care acum îmi este dor.

Următorul pas este alimentația regulată la ore fixe. Va fi o luptă rea cu niște obișnuințe formate cu o sârguință aprigă în ultimii 4 ani, dar sunt gata să fac față provocării.

V-aș recomanda să tratați alimentația cu respect dacă vă doriți o sănătate de fier. Știu că un mod de alimentare sănătos presupune anumite sacrificii, dar privit pe termen lung e numai în avantajul nostru.

*din ciclul: “O minte sănătoasă într-un corp sănătos”.

*după alimentație voi ajunge și la odihnă. Deocamdată experimentez în dorința de a-mi descoperi stilul potrivit. 🙂

Leave a comment