Din nou la cursuri!

Study!Astazi e o zi “deosebita”. Am luat totul de la zero, am revenit la primele zile din octombrie, dar de caeasta data fara aceleasi emotii. Pe scurt, am inceput semestrul 2. O noua lupta de memorizare a numelor profesorilor (de fete nu mai zic, se ajunge la un moment dat ca pe unii sa nu-i cunoastem, de altfel ca si ei pe noi), salilor de curs, dimineti in care trebuie sa te trezesti de la 8 (dupa o noapte de stat pe net, distractii sau “plimbari”, cind e mai dulce somnul), in fine, o noua lupta cu noi insine!

Partea mai interesanta este ca inca mai avem o saptamina de “vacanta”, desi sincer, daca esti organizat, dintr-un semestru iti faci o luuuunga vacanta (ma abtin sa comentez situatia de la medicina si alte facultati de genu’), care e intrerupta de ceea ce abia am scapat… SESIUNEA! Stind azi de la 8, trist, in “banca”, mi-am dat seama ca desi mereu ne tot plingem, fara de sesiune viata noastra de studentie nu ar avea un sens sau rost bine definit, implicit, la un moment dat ne-am plictisi de atitea cursuri si seminarii! Nu zic ca mi-e dor de sesiunea sau de notele proaste pe care le iei dupa ce ai facut alte chestii in loc sa… inveti, dar mi-e dor de febra aia, de imaginile din salile de lectura in care vezi studenti necajiti cu zeci de cursuri in fata…

Cu aceste idei, dar cu sperante pe viitor si urari de bine pun virgula (merg la un nou curs… Ce fain suna! “merg la un nou curs”… de parca m-ati crede… :))!

2 Responses to Din nou la cursuri!

  1. Dina Cepeliuc says:

    Felicitari cu inceperea unui nou semestru!!!
    Adevarul este ca si mie imi este dor de perioada de stresiune 🙂 , de noptile nedormite, de doza de cafea pe care o sorbeam in fiecare noapte 🙂 inainte de examen…momente unice 🙂

Leave a comment